Jak Kupować?

Wiesz najlepiej czego chcesz! My to rozumiemy i szanujemy. W NoSense masz możliwość wyboru wzorów, kolorów i kroju t-shirta.  Kolekcje znajdziesz w zakładce SKLEP.

Wybór produktu

To proste, wybierasz interesujący Cię wzór następnie ulubiony kolor i krój koszulki. Lubisz konkretny kolor, to zacznij od tego, po tem wybież wzór, który najbardziej odpowiada Twojej osobowości.

Dodanie produktu do koszyka

Produkty do koszyka możesz dodać będąc na stronie produktu w której możesz zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat produktu (zdjęcia, dostępne kolory, rozmiary). Po wybraniu odpowiedniego rozmiaru (czy jest właściwy możesz sprawdzić klikając na link “Tabela rozmiarów”) możesz dodać produkt do koszyka. Po dodaniu produktu do koszyka w prawym górnym rogu ekranu rozwija się podgląd koszyka, w którym możesz zobaczyć trzy ostatnio dodane do koszyka produkty.

Koszyk

Kiedy skończysz robić zakupy, kliknij ikonę Koszyk, aby złożyć zamówienie. Zobaczysz informacje o cenie. W tym momencie możesz jeszcze edytować swoje zamówienie. Kiedy nie chcesz już nic zmieniać, przejdź do etapu finalizacji.

Konto (rejestracja, logowanie)

Żeby dokonywać zakupów oraz wskazać sposób dostawy, adres dostawy, dane personalne należy posiadać konto w Sklepie. Możesz to zrobić rejestrując się poprzez formularz rejestracyjny. Jeśli posiadasz już konto, należy zalogować się.

Sposób dostawy i płatności

Dokonaj wyboru sposobu płatności oraz dostawy i podaj nam adres dostawy.

Podsumowanie zakupów

Jeśli wszystko jest z godne z Twoim zamówieniem, można przejść do płatności.

Potwierdzenie złożenia zamówienia

Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wpłynięcia zamówienia do realizacji. Po wysłaniu zamówienia wyślemy kolejną wiadomość z linkiem do strony, na której można śledzić zamówienie.

 

METODY PŁATNOŚCI

Wybierz, w jaki sposób chcesz zapłacić za swoje zakupy w Sklepie: kartą płatniczą czy Przelewy24. Preferowaną metodę płatności można wybrać na etapie finalizacji zamówienia. Sklep nie akceptuje przelewów tradycyjnych.

W finalizacji zamówienia po wybraniu przycisku „Kupuję i Płacę” Klient zostaje przekierowany do strony serwisu Przelewy24, gdzie będzie mógł zdecydować się na płatność kartą lub przelewem bankowym.

Płatność Kartą

Akceptujemy karty MasterCard i Visa.

Dla bezpieczeństwa klientów wszystkie transakcje są szyfrowane*.

* Aby dowiedzieć się więcej o płatnościach kartą, przeczytaj naszą Politykę Prywatności.

Przelewy24

  • W momencie finalizacji zamówienia wybierz jako metodę płatności Przelewy24.
  • Wybierz z listy swój bank.
  • Po przekierowaniu na stronę banku zaloguj się.
  • Zatwierdź płatność. Pola danych płatności będą już wypełnione, nie musisz więc nic wpisywać.
  • Bank natychmiast wyświetli potwierdzenie płatności.
  • Wrócisz na stronę Sklepu a Twoje zamówienie i płatność zostaną potwierdzone!

 

KOSZT I CZAS DOSTAWY

Dostawa Towarów jest ograniczona do Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem: Firmy kurierskiej lub Paczkomatów.

Koszty dostawy wynoszą: Kurier: 16 zł.

Każdorazowo koszty dostawy wskazane są w czasie składania Zamówienia.

Termin realizacji dostawy wynosi:

Kurier: 1 dzień roboczy, liczony od dnia zrealizowania zamówienia.

 

ZWROTY, WYMIANA I REKLAMACJA

Zwrot

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostarczenia.

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Zwrot produktów możesz dokonać odsyłają je do naszego esklepu postępując według wskazówek:

  • wydrukuj i wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy dostępne na stronie Sklepu;
  • spakuj produkt/-y do zwrotu. Możesz też dołączyć Potwierdzenie zamówienia lub Rachunek, co ułatwi i przyspieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności;
  • przesyłką opłaconą z góry odeślij produkt/-y na poniższy adres:

 Esklep NoSense

Andrzej Dzięgielewski, Lukrecji 4, 05-825 Makówka

W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).

Wymiana

Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.

Reklamacja

Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Produkty możesz też oddać do reklamacji do naszego Sklepu postępując według wskazówek:

  • wypełnij formularz reklamacji dostępny na stronie Sklepu
  • spakuj produkt/-y oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów –dowód zakupu np. listę zamówionych produktów, która dołączana jest do paczki z zamówieniem lub fakturę, która jest wysyłana na adres email podany przy zamówieniu i
  • odeślij je listem poleconym lub przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

 Esklep NoSense

Andrzej Dzięgielewski, Lukrecji 4, 05-825 Makówka

 W ciągu 14 dni dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należność za produkt/y na konto bankowe lub kartę.

 Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której konsumenci mogą składać skargi. Dostępna jest pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszliście w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas (Esklep NoSense, Andrzej Dzięgielewski, ul. Lukrecji, 05-825 Makówka), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który zostanie dostarczony w wiadomości e-mail bezpośrednio po zatwierdzeniu zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe. Możesz również wypełnić i przesłać skanem formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie pocztą elektroniczną, na następujący adres e-mail: sklep@nosense.pl. Jeżeli skorzystasz z tej możliwości, NoSense prześle Ci niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Tobie prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Tobie wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosicie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać nam rzecz na adres: Esklep NoSense, Andrzej Dzięgielewski, ul. Lukrecji, 05-825 Makówka, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowaliście nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Pamiętaj, przy odstąpieniu od umowy ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Formularz odstąpienia od umowy – POBIERZ

preloader