Jak Kupować?
Wiesz najlepiej czego chcesz! My to rozumiemy i szanujemy. W NoSense masz możliwość wyboru wzorów, kolorów i kroju t-shirta. Kolekcje znajdziesz w zakładce SKLEP.
Wybór produktu
To proste, wybierasz interesujący Cię wzór następnie ulubiony kolor i krój koszulki. Lubisz konkretny kolor, to zacznij od tego, po tem wybież wzór, który najbardziej odpowiada Twojej osobowości.
Dodanie produktu do koszyka
Produkty do koszyka możesz dodać będąc na stronie produktu w której możesz zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat produktu (zdjęcia, dostępne kolory, rozmiary). Po wybraniu odpowiedniego rozmiaru (czy jest właściwy możesz sprawdzić klikając na link „Tabela rozmiarów”) możesz dodać produkt do koszyka. Po dodaniu produktu do koszyka w prawym górnym rogu ekranu rozwija się podgląd koszyka, w którym możesz zobaczyć trzy ostatnio dodane do koszyka produkty.
Koszyk
Kiedy skończysz robić zakupy, kliknij ikonę Koszyk, aby złożyć zamówienie. Zobaczysz informacje o cenie. W tym momencie możesz jeszcze edytować swoje zamówienie. Kiedy nie chcesz już nic zmieniać, przejdź do etapu finalizacji.
Konto (rejestracja, logowanie)
Żeby dokonywać zakupów oraz wskazać sposób dostawy, adres dostawy, dane personalne należy posiadać konto w Sklepie. Możesz to zrobić rejestrując się poprzez formularz rejestracyjny. Jeśli posiadasz już konto, należy zalogować się.
Sposób dostawy i płatności
Dokonaj wyboru sposobu płatności oraz dostawy i podaj nam adres dostawy.
Podsumowanie zakupów
Jeśli wszystko jest z godne z Twoim zamówieniem, można przejść do płatności.
Potwierdzenie złożenia zamówienia
Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wpłynięcia zamówienia do realizacji. Po wysłaniu zamówienia wyślemy kolejną wiadomość z linkiem do strony, na której można śledzić zamówienie.
METODY PŁATNOŚCI
Płatności w Sklepie odbywają się za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub PayPal.
System Przelewy24 oraz PayPal posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz wykorzystuje szyfrowanie SSL, zapewniające ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.
Preferowaną metodę płatności można wybrać na etapie finalizacji zamówienia. Sklep nie akceptuje przelewów tradycyjnych.
W finalizacji zamówienia po wybraniu przycisku „Kupuję i Płacę” Klient zostaje przekierowany do strony serwisu Przelewy24 lub PayPal, gdzie będzie mógł zdecydować się odpowiednią formą płatność:
Szybki przelew bankowy
Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24, w którym wskażesz swój bank. Następnie należy zalogować się za pomocą danych dostępu do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Pola danych płatności będą już wypełnione, nie musisz więc nic wpisywać. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu.
Karta płatnicza
Akceptujemy karty Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic)
Dla bezpieczeństwa klientów wszystkie transakcje są szyfrowane*.
* Aby dowiedzieć się więcej o płatnościach kartą, przeczytaj naszą Politykę Prywatności.
BLIK
System płatności mobilnych BLIK to idealny sposób na proste i bezpieczne zakupy w Internecie. Pozwala użytkownikom telefonów na dokonywanie płatności online. Jest to metoda przede wszystkim wyjątkowo wygodna, wszechstronna i bezpieczna, ponieważ tylko i wyłącznie smartfon umożliwia Klientowi dokonanie płatności w sklepach
Co wyróżnia BLIK?
- Wygoda – wystarczy telefon aby szybko zapłacić za zakupy on-line (nie trzeba posiadać karty kredytowej ani dostępu do konta internetowego).
- Bezpieczeństwo – dla każdej transakcji generowany jest jednorazowy, sześciocyfrowy kod, który można wykorzystać tylko przez dwie minuty.
Google Pay
Google Pay to szybki i prosty sposób płatności oferowany przez Google. Google Pay bezpiecznie przechowuje dane ich kart na koncie Google. Dzięki Google Pay można płacić sklepi internetowym bez konieczności wpisywania danych karty.
Szybkie i bezpiecznie płatności
Dane klientów płacących w Sklepie korzystających z Google Pay są bezpiecznie przechowywane na koncie Google i nie są udostępniane sklepowi. Aby ułatwić płatność, klient nie musi za każdym razem wprowadzać danych z karty.
Gwarancja bezpieczeństwa Google
Google Pay chroni informacje o płatnościach dzięki wielu warstwom zabezpieczeń, wykorzystując jedną z najbardziej zaawansowanych na świecie infrastruktur, aby zapewnić bezpieczeństwo informacji o klientach.
Apple Pay
Płatność Apple Pay jest prosta w obsłudze i dostępna na urządzeniach Apple.
Z Apple Pay korzysta się jeszcze łatwiej i bezpieczniej niż z tradycyjnej karty płatniczej.
Bezpieczny sposób płacenia
Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Dzięki temu numer karty nigdy nie jest przechowywany ani na urządzeniu, ani na serwerach Apple. W chwili dokonywania płatności numery kart nie są udostępniane sprzedawcom. Apple Pay nie przechowuje również informacji o transakcjach, które można byłoby powiązać z osobą dokonującą zakupu.
Bezgotówkowo, bezproblemowo
Korzystanie z Apple Pay jest równie szybkie, co płacenie kartą kredytową lub debetową. Wystarczy jedno dotknięcie, aby zapłacić za towar. To szybki, prosty i bezpieczny sposób dokonywania płatności.
Odroczona płatność PayPo
PayPo to innowacyjna forma płatności polegająca na odroczeniu zapłaty dla konsumenta o 30 dni bez dodatkowych kosztów. 30 dni to także czas w którym klient może podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4 wygodne raty bez dodatkowych weryfikacji.
PayPo to system przyjazny użytkownikowi:
- Weryfikacja klienta odbywa się w czasie rzeczywistym (trwa kilka sekund) bez potrzeby powrotu do koszyka,
- Intuicyjna i szybka płatność – klient podaje jedną daną i potwierdza transakcję kodem sms. Przy kolejnej transakcji wystarczy logowanie.
- Klient ma panel do podglądu transakcji – PayPo stosuje przypomnienia o terminie płatności za pomocą mail i sms.
Więcej na temat odroczonej płatności PayPo na stronie https://paypo.pl/home/jaktodziala
PayPal
PayPal jest serwisem umożliwiającym Ci dokonywanie płatności, wysyłanie pieniędzy oraz otrzymywanie płatności bez konieczności ujawniania swoich danych finansowych i osobowych.
PayPal to bezpieczeństwo i ochrona
Twoje informacje osobowe i finansowe są u nas bezpieczne. PayPal stosuje najnowocześniejsze technologie kodowania danych oraz ochrony przed nadużyciami i nieautoryzowanymi transakcjami, aby chronić i tym samym zredukować do minimum ryzyko oszustw online.
PayPal to wygoda
Możesz odrazu wybrać swoją kartę kredytową lub debetową lub dodać jednorazowo do swojego konta PayPal kartę kredytową lub debetową. Aby dokonać płatności w trybie online, wystarczy, że na stronie realizacji płatności wybierzesz PayPal, wybirzesz swoją kartę kredytową lub debetową albo zalogujesz się i potwierdzisz płatność. PayPal zajmie się resztą: dokończymy proces płatności bez ujawniania sprzedającym Twoich informacji finansowych.
PayPal jest szybki i łatwy
Po prostu kliknij opcję PayPal wybierając jedną z dostępnych w koszyku metod płatności. Jeżeli jeszcze nie posiadasz konta PayPal, przekierujemy Cię do strony Paypal, gdzie szybko i bez zbędnych formalności zarejestrujesz się i zakończysz transakcję dodając – jednorazowo – preferowaną metodę płatności.
KOSZT I CZAS DOSTAWY
Dostawa Towarów jest ograniczona do Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem: Firmy kurierskiej lub Paczkomatów.
Koszty dostawy wynoszą: Kurier: 16 zł.
Każdorazowo koszty dostawy wskazane są w czasie składania Zamówienia.
Termin realizacji dostawy wynosi:
Kurier: 1 dzień roboczy, liczony od dnia zrealizowania zamówienia.
WYMIANA I REKLAMACJA
Wymiana
Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na odstąpieniu od umowy (zwrocie towaru) i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
Reklamacja
Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Produkty możesz też oddać do reklamacji do naszego Sklepu postępując według wskazówek:
- wypełnij formularz reklamacji dostępny na stronie Sklepu
- spakuj produkt/-y oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów –dowód zakupu np. listę zamówionych produktów, która dołączana jest do paczki z zamówieniem lub fakturę, która jest wysyłana na adres email podany przy zamówieniu i
- odeślij je listem poleconym lub przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:
Esklep NoSense
Andrzej Dzięgielewski, Lukrecji 4, 05-825 Makówka
W ciągu 14 dni dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należność za produkt/y na konto bankowe lub kartę.
Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której konsumenci mogą składać skargi. Dostępna jest pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
Masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszliście w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować Sklep (Andrzej Dzięgielewski, ul. Lukrecji, 05-825 Makówka, telefon +48514577882, adres e-mail: sklep@nonense.pl), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który zostanie dostarczony w wiadomości e-mail bezpośrednio po zatwierdzeniu zamówienia, jednak nie jest to obowiązkowe. Możesz również wypełnić i przesłać skanem formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie pocztą elektroniczną, na następujący adres e-mail: sklep@nosense.pl. Jeżeli skorzystasz z tej możliwości, NoSense prześle Ci niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Tobie prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Tobie wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosicie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prosimy odesłać nam towar na adres: Esklep NoSense, Andrzej Dzięgielewski, ul. Lukrecji, 05-825 Makówka, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowaliście nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Zwrotu towarów możesz dokonać odsyłają je do naszego Sklepu postępując według wskazówek:
- wydrukuj i wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy dostępne na stronie Sklepu;
- spakuj produkt/-y do zwrotu. Możesz też dołączyć Potwierdzenie zamówienia lub Rachunek, co ułatwi i przyspieszy przeprowadzenie procesu zwrotu należności;
- przesyłką opłaconą z góry odeślij produkt/-y na poniższy adres:
Esklep NoSense
Andrzej Dzięgielewski, Lukrecji 4, 05-825 Makówka
Pamiętaj, przy odstąpieniu od umowy ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Formularz odstąpienia od umowy – POBIERZ